מערכת גוגל אדס משרתת מיליוני מפרסמים בכל רחבי העולם. חלק גדול מאותם מפרסמים הם עסקים המנהלים את הפרסום בעצמם. בעוד שבהחלט יש מפרסמים מתחילים שמצליחים לקבל תמורה נאה מאוד מהפרסום הממומן בגוגל, רוב המפרסמים המתחילים משיגים תוצאות מאכזבות ביותר.
הסיבה לכך היא פשוטה, אין להם מספיק ידע וניסיון בשיווק עסקים בגוגל. האם גם אתם התחלתם לפרסם את העסק לבד ופשוט לא מצליחים לקבל את התמורה שחלמתם עליה מגוגל? אנו רוצים לשתף אתכם בכמה פעולות בהמלצת מומחים לפרסום בגוגל שאתם יכולים לעשות עכשיו ולקבל שיפור משמעותי בביצועי הקמפיין.
להלן הפעולות שאנו ממליצים למפרסמים מתחילים לבצע בקמפיין פרסום בגוגל:
1. עוברים למיקוד התאמה לביטוי בכל מילות המפתח
כאשר בונים רשימת מילות מפתח בגוגל מכניסים את כל מונחי החיפוש שרוצים להציב בהם מודעות פרסום במנוע החיפוש. ברירת המחדל של גוגל היא להציב את מודעות הפרסום בגוגל בכל המילים הרלוונטיות (על פי גוגל) למילות המפתח. הבעיה היא שזה גורר תמיד חשיפה גם לגולשים הלא נכונים.
הדרך הטובה ביותר לצמצם את החשיפה הזאת, ולמנוע הוצאת כספים מיותרת, היא למקד את מילות המפתח למיקוד התאמה לביטוי. כך מודעות הפרסום יופיעו בגוגל רק מול הגולשים שהקלידו את מילת המפתח בשורת החיפוש בגוגל. פעולה זאת צפויה להגדיל את שיעור הקליקים מהחשיפות.
2. מוסיפים הרחבות למודעות טקסט
אחת הטעויות הכי גדולות של מפרסמים מתחילים בגוגל הוא להתעלם מהרחבות מודעה לטקסט. חשוב לזכור שהרחבות למודעות טקסט יכולות להגדיל את שיעור הקליקים ביותר מ-20%. אז חובה להוסיף כמה שיותר הרחבות למודעות הפרסום במנוע החיפוש של גוגל. אל תתעצלו. הוסיפו כבר עכשיו הרחבות למודעות הפרסום.
3. יוצרים עוד וריאציות למודעות הפרסום בכל קבוצת מודעות
כמה מודעות יש לכם בקבוצת המודעות כרגע? רוב הסיכויים שיצרתם רק מודעה אחת. היעדתם שקבוצת מודעת אחת יכולה לכלול מספר בלתי מוגבל של מודעות פרסום, אז למה לא לנצל את זה? יש לכם אפשרות ליצור מספר וריאציות של מודעות הפרסום ולתת לגוגל לבצע בדיקה לגבי איזה מודעה משיגה את הביצועים הטובים ביותר. זה משפר את שיעור הקליקים בטווח הארוך.
4. מגדילים את רשימת מילות מפתח שליליות
רשימת מילות המפתח מאפשרת למפרסמים להוסיף מילים וביטויים שמצמצמים את ההופעה של מודעות פרסום ברשת החיפוש כאשר גולש מקליד את אחד מהמילים והביטויים הללו. זוהי אחד הדרכים הטובות ביותר לצמצם חשיפה לא רלוונטית בגוגל. אם אתם רוצים לצמצם קליקים מיותרים ולנווט את תקציב הפרסום לחיפושים הבאמת חשובים, חשבו האם יש עוד מילים וביטויים שאתם יכולים להוסיף כמילות מפתח שליליות.
GESEM פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה